ورق چند‌لایه

_

ورق بعنوان ماده اولیه تولید کارتن استفاده می‌شود. از این رو موارد مصرف این محصول بسته به کارتن مصرفی متغیر است.
ورق‌ها بسته به مورد مصرف در دو، سه، پنج یا هفت لایه تولید می‌شوند. لایه‌های ورق در شکل زیر ( سطح مقطع یک مقوای 5 لایه ) نمایش داده شده است:

کیمیا کارتن
_

ورق سه لایه

این نوع ورق با توجه به گستردگی بازار مصرف بیشترین حجم تولیدات مقوای چند لایه را بخود اختصاص داده است. از این نوع مقوا برای بسته بندی کالاهایی با وزن سبک که حساس بوده تا کالاهای عمومی با وزن و اهمیت متوسط استفاده می شود. این نوع ورق بسته به کاغذ استفاده شده در لایه های رو و زیرین دارای استحکام و کاربرد متفاوت است. انواع کاغذهای مورد استفاده در این ورق در بخش مواد اولیه شرح داده شده است.

کیمیا کارتن
_

ورق پنج‌لایه

این نوع ورق برای تولید کارتن جهت بسته‌بندی کالاهایی که اهمیت و حساسیت بالایی دارند و یا کالاهای سنگین استفاده می‌شود. این نوع ورق بعد از ورق سه لایه بیشترین حجم استفاده را دارد و عمدتاً برای بسته بندی قطعات خودرو، لوازم خانگی و محصولات صادراتی استفاده می‌شود.

کیمیا کارتن
_

ورق هفت لایه

تولید این نوع ورق در کشور حجم کمی داشته و بازار مصرف آن نیز به نسبت سایر انواع ورق محدودتر است. از این نوع ورق در تولید کارتن هایی که برای بسته بندی کالاهای سنگین کاربرد دارد استفاده می شود. ماشین آلات و قطعات سنگین، لوازم خانگی با حجم و وزن بالا و مواردی از این دست با کارتن‎‌های هفت‌لایه بسته‌بندی می شود.

کیمیا کارتن آماده ارائه خدمات …

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است